onsdag 5 maj 2010

Utställningar

Ja så då har vi varit på utställningsträning och fått Hybris. Så nu har vi anmält oss till 2 RIKTIGA utställningar Vännäs nationella , Vännäs 20100612 - 20100613 och Piteå Nat JULI 2010 , Piteå 20100717 - 20100718. Sen for jag och rabies vaccinerade och skaffade pass till lilla Leija dagen efter, ja nu var det ju så att vi skulle dit redan med en massa Greyhound valpar ändå men det känns spännande i alla fall att möjligheten finns att man kan åka utomland med henne. Tyvärr så är jag nervösare än någonsin då Linda förklarade för mig att Leija aldrig skulle kunna gå bra med henne då hon är så mattig. Jag såg ju själv att det inte skulle gå, då hon blev som en mask då jag lämnade ifrån mig henne. Huvva säger då jag. De kommer att kasta ut oss bägge ur ringen för dåligt uppförande, på grund av mig. Jag tror att Linda och Leija har en konspiration för att få mig att börja med utställning. Leija verkade tycka det var jätte kul, ja i slutet var hon väl rätt illamående då jag hade för stora korv bitar till henne, men vad sjutton jag är van med Greyhounds på 30kg, Leija väger 1500g.........