söndag 2 maj 2010

Händelserik vecka

Den 9 maj ska vi på inoff utställning i Bureå. Det känns jätte nervöst, men Leija är i vana händer Linda Algotsson ska ställa henne så det känns skönt. Jag har varit på Björkis och handlat de schampon och balsam som Leija behöver för sin päls och Laxolja till maten för hennes aptit och päls. Linda har varit så bussig och bjudit in oss på utställningsträning på måndag så dit ska vi absolut. I veckan träffade vi en trevlig kvinna med 2 Chihuahuor på Björkis som undrade om vi ville komma på Chihuahua träffarna, det vill vi såklart. Nu har vi så tur att vi ska få låna Lindas vackra utställningskopel till Leija på Söndag, men jag har special beställt ett utställningskoppel till Leija från en kvinna som heter Cherstin Martinsson som jag hittade då jag googlade utställningskoppel. Jag hade hittat en bild på ett jätte vackert koppel som inte var rätt i färgerna men i övrigt helt underbart och frågade om hon kunde göra ett sådant. Jag vill att Leija ska ha guldfärgat band med vita stenar.