måndag 11 oktober 2010

Händelserik dag

På förmiddagen idag så var jag och Pucci och Leija till veterinären. Pucci skulle sövas och skrapa tänder och få en tand status, pass och rabies vaccinering. Det gick jätte bra! Leija skulle ta rabies blodprov till hennes pass, huvva säger jag bara, ingen bra ide´att ta blodprov på en så liten hund, men tillsist så ordnade det sig.

Ebba har börjat löpa och hennes tikskydd hittar jag inte så det var bara att åka in på Björkis och handla henne ett nytt hon fick en valentinos


När jag var där så berättade Johanna på Björkis att de hade fått in så fina tikskydd från Rich Dog och de fans även i storlek 20cm, två modeller hade dom, Rich Dog Lace Pants, Rich Dog Flower Pants
Vi köpte Flower pants till lilla Leja och de passade perfekt.
Jag har storlek 25 av Valentinos men de passar absolut inte aldeles för stor i rumpan.
De har fått in mycket fint för småhundar på Björkis, åk förbi och kolla.
När vi kom hem på eftermiddan så hade reflex västarna som jag beställ kommit.