måndag 27 september 2010

Anti skall halsband till småhundar

Alla vi som har små hundar vet, ja ja de skäller och det får de så gärna göra för mig, bra att veta då nån kommer ; ) Men det finns vissa situationer då ett anti skall halsband kan komma till nytta och jag vet att det är många som har sökt efter något som ska passa dom små.
Det var ju länge man bara såg dessa dyra antiskällhalsband, de är stora och tunga men fungerar bra till stora hundar, men batterierna och citronella sprayen tar slut fort .
INGENTING FÖR SMÅ HUNDAR
För något år sedan hittade jag denna på nätet, den fungerar bra är billig och är relativt liten och nätt. Men aldeles för stor för en chihuahua.

Idag hittade jag denna på Björkis Hundprodukter i Skellefteå 250:-, den är liten och lätt och efter att jag bytt halsband så passade den även på min lilla Chiuahua fröken. Den vibrerar eller piper.
INGENTING FÖR STORA HUNDAR ; )